Pravo na odustajanje

Temeljem uredbe Vlade br. 45/2014 (26.II) o detaljnim pravilima ugovora između potrošača i tvrtke (II.26.) (u daljnjem tekstu: Uredba Vlade), Klijent (Korisnik / Kupac) (ako se smatra potrošačem) ima pravo odustati (pravo na povrat proizvoda, svojevrsna garancija povrata) u slučaju online kupnje, a ovo pravo, uz nekoliko iznimaka, možete ostvariti u svim slučajevima.

Potrošač: temeljem Građanskog zakonika. fizička osoba koja djeluje izvan djelokruga svoje profesije, samozapošljavanja ili poslovne djelatnosti (dakle u ovom slučaju svaka fizička osoba / pojedinačni kupac koji ne kupuje dati proizvod po svom izboru za tvrtku)

Tvrtka: temeljem Građanskog zakonika, osoba koja se bavi svojim zanimanjem, samozapošljavanjem ili poslom (u ovom slučaju Trgovac / Prodavatelj).

Što je pravo na odustajanje?

Pravo na odustajanje znači da u slučaju internetske kupnje – tj. u slučaju ugovora sklopljenog putem interneta (udaljeni), Kupac / Potrošač se može jednostrano povući bez opravdanja i zatražiti od prodavatelja da vrati kupljeni proizvod. iznos koji je platio (uključujući otkupnu cijenu proizvoda i ako je platio, onda i troškove prijevoza). Pravo na odustajanje nadoknađuje činjenicu da Kupac / Potrošač nije imao priliku pregledati, testirati ili pustiti proizvod u rad prije kupnje.

Uvjeti i detaljna pravila za ostvarivanje prava na odustajanje:

1. Pravo odustajanja: u slučaju naručivanja proizvoda od primitka proizvoda, u slučaju naručivanja više proizvoda u jednoj narudžbi (ako se ne isporučuju u isto vrijeme) od primitka posljednjeg primljenog proizvoda, u slučaju da se proizvod sastoji od nekoliko stavaka/komada u roku od 14 kalendarskih dana od primitka stavaka ili komada. Kupac/Potrošač ne mora opravdati razlog odustajanja.

2. Kupac / Potrošač može iskoristiti svoje pravo na odustajanje u razdoblju između datuma sklapanja ugovora (tj. Potvrde narudžbe proizvoda) i datuma dospjeća/primitka proizvoda. U ovaj rok (14 kalendarskih dana) ne uključuje se datum primitka proizvoda.

Kupac/Potrošač može iskoristiti svoje pravo na odustajanje korištenjem uzorka deklaracije iz Uredbe Vlade ili davanjem jasne izjave. U ovom slučaju, za Prodavatelja/Trgovca savršeno je prikladno ako Korisnik/Kupac naznači svoju namjeru odustajanja e-poštom, a radi jasnoće, navede broj računa/broj narudžbe/naziv, datum narudžbe pomoću čega narudžbu možemo i mi identificirati. Molimo sačekajte našu potvrdu prije nego što vratite proizvod. Budući da je naša služba za korisnike veći dio dana na mreži, to se događa u vrlo kratkom vremenu.

3. Vraćanje proizvoda: ako je Kupac/Potrošač prodavatelju naznačio svoju namjeru da se povuče i primio potvrdu od Prodavatelja, mora odmah vratiti proizvod na sljedeću adresu, ali najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana obavijest o povlačenju: Mind-Info Kft. 1071 Budimpešta avenija Városligeti 47-49. Za povratak preporučujemo kurirske službe, jer prema našem iskustvu nema gubitka paketa, može se pratiti ruta paketa.

4. Troškovi koje snosi kupac / potrošač: troškove povrata proizvoda snosi kupac / potrošač.

5. Kupac / Potrošač odgovoran je za amortizaciju nastalu uporabom koja prelazi uporabu potrebnu za utvrđivanje prirode / svojstava i djelovanja proizvoda (tj. Uporabu potrebnu za utvrđivanje prikladnosti za uporabu proizvoda), što je on dužan radi nadoknade Trgovca / Prodavatelja.

6. Troškovi koje snosi Trgovac / Prodavatelj: ako Kupac / Potrošač odustane od ugovora, Trgovac će nadoknaditi Kupcu / Potrošaču kupljenu cijenu proizvoda i troškove dostave (ako ih ima) u roku od 14 kalendarskih dana od saznanja povlačenja. koje je platio Kupac) na isti način kao i način plaćanja koji koristi Kupac / Potrošač, osim ako se Kupac izričito dogovorio da će Trgovac koristiti drugi način plaćanja. Međutim, ako je Kupac / Potrošač odabrao način prijevoza koji nije najjeftiniji način prijevoza koji preporučuje Trgovac (pošta / kurirska služba / itd.), Trgovac nije dužan platiti nastale dodatne troškove (tj. razlika između najjeftinijeg načina prijevoza.) Trgovac može zadržati iznos koji se plaća Kupcu (nabavna cijena proizvoda + troškovi dostave) sve dok proizvod nije vraćen / dostavljen od strane Kupca ili njegovo slanje nije potvrđeno nakon razumna sumnja.

Ako imate bilo kakvih pitanja o narudžbi, kontaktirajte nas na adresu e -pošte koja se nalazi pod “Kontakt”-om.